wymień produkt na nowy

W TRZECH KROKACH

photo-camera (1)

ZRÓB ZDJĘCIE PRODUKTÓW

repeat

WYBIERZ FORMĘ WYMIANY

present

ODBIERZ NOWE PRODUKTY

A TO WSZYSTKO W DUCHU

#zerowaste

Produkty które będziesz chciał/ chciała wymienić przekształcimy w zmywarkoodporną bestie! Zetrzemy stary wzór, zdezynfekujemy produkt, odtłuścimy go i naniesiemy nowy wzór, który trwale scali się ze szkliwem. To prawdziwe #zerowaste Zachęcamy do podjęcia takich kroków ratunkowych, ponieważ porcelana, którą oferujemy jest najlepszej jakości – nie pęka i nie przebarwia się.

ZAŁĄCZ ZDJĘCIE PRODUKTÓW KTÓRE CHCESZ WYMIENIĆ (max.5 MB)



WYBIERZ FORMĘ WYMIANY:

- WYSYŁKA KURIERSKA - KOSZT 30 PLN - Zamówimy kuriera po odbiór uszkodzonych produktów, a następnie wyślemy nowe pod wskazany adres. Jedyny koszt jaki ponosisz, to koszt wysyłki.

- SKLEP STACJONARNY - KOSZT 0 PLN - Gdy produkty będą gotowe poinformujemy Cię wiadomością SMS i mailem. Od daty otrzymania wiadomości będziesz miał 7 dni na dokonanie wymiany w naszym sklepie stacjonarnym: ul. Nabielaka 8/10, Warszawa. Sklep jest otwarty od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 20.00 i w soboty w godz. 10.00 - 18.00.

SKLEP STACJONARNYWYSYŁKA

Jeżeli wybrałeś opcję wysyłki, prosimy o płatność na poniższy nr konta:
93 1950 0001 2006 0036 9142 0001
Idea Bank - FOR.REST Dagmara Malaca
KWOTA: 30 PLN
TYTUŁ PRZELEWU: wymiana - [IMIĘ I NAZWISKO ZE ZGŁOSZENIA]

DANE KONTAKTOWE


UZUPEŁNIJ GDY WYBRAŁEŚ OPCJĘ WYSYŁKI.
JEST TO ADRES Z KTÓREGO KURIER ODBIERZE PRODUKTY.



DATA ODBIORU PRODUKTÓW:

*Nie może być taka sama jak data wypełniania formularza. Wybierz dowolny, roboczy dzień tygodnia.

ADRES WYSYŁKI JEST INNY NIŻ ODBIORU

*Jeżeli masz problem z identyfikacją modelu lub wzoru produktu, zmierz go i zweryfikuj z wymiarami i opisami w zakładce SKLEP. To powinno pomóc. W przypadku dalszych nieścisłości i pojawiających się pytań, skontaktuj się z nami.

*Pamiętaj o tym, że wymieniane elementy muszą być produktem marki for.rest. Wymianie podlegają tylko produkty z uszkodzoną grafiką i takie które są dostępne w aktualnej ofercie firmy. Wymianie nie podlegają pęknięte, ubite a tym bardziej rozbite produkty. Bardzo ważne jest prawidłowe zabezpieczenie porcelany przed wysyłką. Firma for.rest nie ponosi odpowiedzialności za rozpite produkty w czasie wysyłki kurierskiej. Dokładny opis zabezpieczenia produktów znajduje się w regulaminie sklepu.